Min bloggliste

tirsdag 27. mars 2012

Marsipankake med cala





Marsipankaken ble pyntet grytidlig idag før jeg skulle dra til Lampeland på Kvinnovasjon Buskerud 2012 sin opplæring av nye kvinnlige grundere.

Kaken er delt i 3, fyllet består av rårørte jordbær, most banan og pisket kremfløte. Oppå kaken er det ufarget marsipan med calaliljer og bursdagshilsen. Rundt kaken er det grønn marsipan .

Fredag er det bakedag igjen, da skal det bakes Redvelvet pyntet med gul ostekrem, suksessterte og påskecupcakes. Sjokoladecupcakes med Lynet Mc Queen skal også bakes.

Cupcakes og porsjonsbiter av suksessterte selges på Spekeburet i Uvdal fra fredag 30.mars.

2 kommentarer:

  1. Fantastisk blogg med masse fristelser.
    Ha en flott dag
    Bente

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Bente. Takk for det, jeg håper du gir tilbakemelding hvis du prøver noe av det jeg blogger om. Legger ikke ut oppskrift på alt da jeg selger kaker gjennom foretaket mitt; Mariannes søte fristelser.
      Ha en flott dag du også Bente.

      MarianneG

      Slett