Min bloggliste

fredag 25. mai 2012

Konfirmasjon 3

Nå har jeg bakt og pyntet cupcakes i over ett år og mange kaker er blitt gitt bort til kollegaer, brukere på Bergtun, venner, kjente, naboer og familie.

Da noen skrev på facebook statusen sin at de hadde bryllupsdag, bakte jeg bringbærcupcakes, satte de på "sølvfat", blåste opp en rosa ballong og ruslet bort for å overraske dem med kaker til kaffen.

Det er godt å gjøre andre glad med bakst og jeg blir veldig glad når jeg får i oppdrag å bake til spesielle anledninger.

Husets datter er en av årets konfirmanter og bringebærcupcakes var ett av hennes ønsker på kakebordet.


Etterhvert som kakene ble ferdig pyntet satte jeg dem opp på mitt nye fat fra Wilton. Leier ut fatet for kr 60,-.




Frostingen er laget av smørkrem tilsatt bringebær coulies. Og er naturlig farget av bringebærene. Nydelig rosafarge og frisk syrlig smak i den søte kremen. Enkel pynt med ett ferskt bringebær på toppen. Brukt tipp 2D og lagd mini ruffles.



Klare for levering.

Takk for oppdraget!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar