Min bloggliste

mandag 21. mai 2012

17-mai cupcakes fra Mariannes søte fristelser

Alltid hyggelig med bakeoppdrag og dette var extra hyggelig. Jeg ble spurt om å gi bort cupcakes eller ett  gavekort på bakst til årets 17.mai arrangement på Uvdal Skole. Mine 3 sønner har gått på Uvdal Skole så fint å kunne bidra til ett arrangement basert på stooooor dugnadsinnsats fra foreldrene.

Bakte vaniljecupcakes og pyntet dem med vaniljefrosting og 17.mai blomster lagd av marsipan.  16 cupcakes i hvit eske med 17.mai bånd rundt ble en ganske fin og god premie.


Fikk høre dagen etter at vinneren var ei godjente fra Bakkehaugan.

4 kommentarer:

  1. Kjempefine! Minner meg om maiblomstene som ble solgt i "gamle" dager;)

    SvarSlett
  2. Heisann Anne. Takk, så bra, var de jeg prøvde å etterligne. :-)Koselig at du legger inn kommentarer. Det liker jeg.

    SvarSlett
  3. Fikk smake på den ene :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, så snill vinneren var med deg da, likte du den?

      Slett