Min bloggliste

mandag 8. oktober 2012

Høstmarked på Hagglebu

Deltok på Høstmarked på Hagglebu i høstferien. Der hadde jeg stand med bare  GLUTENFRIE bakevarer . Cupcakes, cakepops, gule mandelkaker, rundstykker og brød. Hadde også smaksprøver på foccaciabrød m/aioli og havrebrød m/godt smør. 

 
Glutenfri bakst i høstløvet.
 
 
Glutenfrie gulrotkaker med kremostfrosting pyntet med tørka blomster (kornblomst og ringblomst)
 
 
 
Det var satt opp ett stort partytelt.
 
 
 
 
Her er en del av standen min. Hadde stand isammen med Kathrine fra Tines Gårdsbutikk, gardiner og interiør.
 
 
 
Fikk besøk av veldig mange som har cøliaki, både hyttefolk og bygdefolk.
Var mange som fikk stor øyne da jeg fortalte at alt var glutenfritt og nybakt.
Må tilføye at det var mange andre også som smakte på gjærbaksten og kakene, og det var en gutt på 10-12 år som kom og spiste flere ganger. Jeg spurte om han hadde cøliaki, nei , men kan en få kjøpt dette brødet oppi her ? svarte han ,hehe.
 
Takk til alle som var innom min Glutenfrie stand.
Takk til samboeren min som alltid stiller opp for meg.
Takk til Kathrine for hyggelige og morsomme timer på stand.
Takk til Mona på Hagglebu Fjellstue som fikk meg med på Høstmarked.
 
Ha en fortsatt fin høst.
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. så spennende!
    Fant deg via kvinnovasjon og er imponert! titt gjerne innom min blogg!

    SvarSlett
  2. Hei Kathrine.

    Takk for fin tilbakemelding. Jeg har vært mange ganger inn på siden din, faktisk 2 ganger igår. Leter etter flatbrød og potetlefse oppskrifter. Jeg sliter litt med å finne det rette melet til bakst som det ikke skal være sukker i.
    Du har jo veldig mange bra oppskrifter og superproff blogg. Har ikke lagt igjen svar, er ikke på instagram ennå. Må innrømme at jeg er bedre å bake enn å drive med telefon og pc tekniske greier, hehe.

    SvarSlett