Min bloggliste

fredag 4. november 2011

ARE YOU LOOKING FOR TRØFFEL....TRY TROIKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Troika eller monolit; mamma kunne aldri ha det i bake-skapet sitt . Min yndlingssøster og jeg spiste opp mye av hennes innkjøpte kakepynt.....
For lenge lenge siden, ja det var faktisk i forrige århundre, så fant jeg en oppskrift på en konfektkake. Noen kaller det for Troika kake og det er en kake som falt i smak hos meg og mange andre. En litt tidkrevende kake , men det er verdt det.
Og nå kom jeg nok en gang borti en oppskrift på konfektvarianten. Når man har smakt den hjemmelagde varianten blir ikke kjøpesjokoladen helt den samme igjen :)












..                                                                                                                                                                                     
Mørk sjokolade skjuler en smaksbombe av bringebærgele, trøffelkrem og marsipan.<3

 Ha en søt og fin fredagskveld, her blir det sofakos og boken : Love Manuela.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar